Can't wait to meet u

Lilypie Pregnancy tickers

Monday, October 10, 2011

---daftar---

Salam

Wah...!...ramainya yang tersenyum lepas dengar Bajet 2012. Aku juga adalah salah seorang daripadanya. Yer la kan, dah la dapat bonus, dapat tambah gaji lagi. Takkan tak seronok kot. Tapi dalam bajet kali ni, aku lebih tertarik dengan pendaftaran naik haji melalui caruman KWSP. Hmmm...satu perkara yang sepatutnya dilakukan daripada dulu lagi. Walau bagaimanapun, aku sekeluarga telah pon mendaftar dengan Tabung Haji untuk mendaftar menunaikan haji. Itu pon dalam jangkaan 20 tahun daripada sekarang. Entah panjang entah tidak umur aku. Tapi sekurang-kurangnya aku dah pon mendaftar. Syarat mendaftar hanya perlu mempunyai sekurang-kurangnya RM1300 dalam simpanan Tabung Haji.

Kawan-kawan, apa lagi?...jom la mendaftar naik haji secara online di laman web Tabung Haji.

Love,
Azura

No comments:

Post a Comment