Can't wait to meet u

Lilypie Pregnancy tickers

Friday, September 23, 2011

Yang Pertama

Salam

Nukilan yang pertama ni tak banyak yang aku nak tulis. Keadaan pon tidak mengizinkan. Dengan bertugas di jabatan baru dengan pangkat yang baru. Bukan nak riak naik pangkat...cuma kerana naik pangkatlah aku bertukar jabatan. Alhamdulillah...semua ini rezeki anak namanya. 
Sebelum ni aku pernah bertanya pada seorang rakan, Montok, "Betul ke ada rezeki anak nanti ek?". Montok dengan tersenyum pon jawab, "Puan, dulu masa saya dapat Yaya pon hasben saya naik pangkat. InsyaALLAH, Dia akan bagi kita rezeki.". Aku diam dan yakin semuanya datang daripada-Nya. 
Memang betul pon. Masa aku mengandung lagi, aku menang peraduan, dapat tv LED...boleh la bawak masuk umah baru kan?...hehehehehe....masa aku mengandung juga aku mula buat bisnes kecil kecilan...Alhamdulillah...ada juga pendapatan sampingan...tak lama lepas bersalin dapat pula naik pangkat. 
Eh! dalam entri yang pertama ni banyak pertama yang berlaku. Ini adalah entri aku yang pertama, tak lama lagi aku akan berpindah ke rumah pertama yang dibeli sendiri bersama dengan anak yang pertama. Nanti boleh la aku share dengan korang semua pasal deko deko rumah (ewah!) dan juga pasal parenting yang aku sendiri sedang belajar.

Okay la, sampai sini dulu. Jumpa di entri yang akan datang.

Love,
Azura

No comments:

Post a Comment