Can't wait to meet u

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, November 22, 2011

---sibuk---

Salam...

Kalau sebelum ni tajuk entri aku adalah ---bosan---, tajuk entri kali ni sangat berbeza...Ya, aku sudah mula sibuk dan kepala otak aku semakin sesak dan semak dengan hal-hal kerja. Nak sangat kerja kan??...amik kau...buat sampai muntah...

Tapi mula terasa aku bekerja kalau nak dibandingkan dengan keadaan sebelumnya...Okay la, enough about kerja.

Sekarang ni Ammar dah 5 bulan. How time flies!!...tak sedar pon anak teruna aku nan seorang tu dah besar dan dah nak merangkak dah. Dan selama 5 bulan jugak aku berjaya fully bf. Alhamdulillah..tuhan bagi aku kesempatan untuk menyusu badan sepenuhnya untuk dak Ammar. So, for those ou there yang cuba nak bf dan sedang bf, teruskan usaha anda. You can do it!!...

Next entri, aku akan share pasal kenapa Ammar tak kene demam kuning atau Jaundis.

Love,
Azura

No comments:

Post a Comment