Can't wait to meet u

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, January 4, 2012

---memories---

Salam...

Tahun 2012 akan bermula dengan suasana dan keadaan baru dalam hidup aku. Pertama sekali, aku telah kehilangan seorang kawan. Beliau telah dipanggil Ilahi kerana komplikasi selepas bersalin. Semoga beliau tenang di sana. Memang la aku tak rapat dengan die, tapi kami sama sama report duty di kementerian yang sama untuk first posting. 


Noria binti Idris
1.9.1982 - 25.12.2011

Yang keduanya pula, kawan baik aku akan berpindah ke Kuantan mengikut suaminya yang naik pangkat. Oh sedih giler. Aku nak wish semoga berbahagia di tempat baru. Aku dah takde kawan nak gossip kot. Tak sangka persahabatan bermula di BPPK berpanjangan walaupun aku ni dah merantau segala bahagian dan juga jabatan. You are the best one lah!....Jangan lupa aku bila ada kawan baru...huuhu...---mode sedih---

Di, jangan lupakan aku tau. Pas ni aku kesepian di hari Jumaat...huhuu...

Semoga sahabat-sahabatku berbahagia di dunia dan akhirat. Buat Noria, Al-Fatihah....

Love,
Azura

No comments:

Post a Comment