Can't wait to meet u

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, July 9, 2014

---FIFA 2014---

Salam

Entri kali ni nak share pasal FIFA 2014. Tahun ni, Brazil jadi tuan rumah. Kali ni FIFA berlangsung dalam bulan Ramadhan yang mulia. Aku ni bukan la minat sangat bola...gitu-gitu jer. Orang kata suam-suam kuku gitu. Tau la sket-sket...kalo laki aku tengok, kalo aku rasa menarik, aku join la...kalo tak menarik, aku buat tak tau jer...paling bosan, aku mintak tukar chanel...hehehehe..

Sumber: Pakcik Google

So, skang ni dah di peringkat separuh akhir....ye ke??...entah la, aku rasa jer...tapi bagi aku FIFA kali ni banyak beri kejutan. Mana taknya, banyak team pilihan dan popular tersingkir lebih awal. Contohnya, Spain, England dan Itali. Team yang tak popular pulak yang boleh maintain macam Costa Rica dengan Belgium. What??!!...Aku macam biasa la team pilihan mesti la Holland (Oranje)...walaupun tak pernah menang lagi World Cup, tapi aku tetap sokong dari dulu.

Macam subuh tadi, game antara Jerman dan Brazil, biar betul skali kene belasah dengan Jerman sampai 7-1. Perghhh...!!!....aku bangun sahur jer tengok-tengok jer dah 5-0. Tapi bagi aku pemain Colombia yang hentak Neymar patut di beri kad merah. Sampai retak tulang belakang tuuu....ish...tak best kalo bersukan sampai nak cederakan orang kan. Tapi memang rezeki Jerman kot untuk menang sebab Neymar injured. Tapi aku harap game petang ni Holland dengan Argentina, Holland menang...heheheh....

Love,
Azura

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete