Can't wait to meet u

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, March 5, 2014

---baby organix---

Salam,

Hari ni, aku nak share reviews on a baby product. Produk ini dah lama aku guna sejak mengandungkan Ammar lagi. Ini semua Encik Suami punya concern. Masa kitaorang dok tengah cari barang untuk Ammar masa tu di Baby Fair, kitaorang terjumpa produk ni. Memandangkan kitaorang memang tengah mencari produk organik, so we decided to give it a try for this product.

Sumber: Pakcik Google

Jadi, kitaorang mencuba produk jenama Baby Organix untuk mandian, cucian baju, minyak baby dan cucian botol susu. Setakat ini, kami sangat berpua hati dengan produk ini dan masih menggunakannya sehingga hari ini. 

Sumber: Pakcik Google : Floor Wash
Untuk cucian lantai pon kami guna juga untuk keselamatan anak-anak ketika mereka ni aktif merangkak. 

Sumber: Pakcik Google : Baby Lotion

Sumber: Pakcik Google : Chest Rub
Masa bulan Januari hari tu ada Baby Fair di Midvalley, so kami decided to go and grab apa yang patut untuk second baby ni. As usual kami akan cari booth Baby Organix dulu. Masa di booth tu, kami diperkenalkan dengan produk baru which is baby chest rub especially untuk flu dan juga batuk. So, we have tried it on Ammar whenever he starts to sneeze non stop and it worked!...I really recommend this product to you guys out there. Seriously, ianya sangat berkesan. Produk ni actually ada macam-macam lagi, tapi aku tak la try semua kan. Aku akan beli produk yang aku rasa perlu jer.

Sekian sahaja untuk review kali ini. Kalo aku ada try any products yang lain lagi, aku tidak akan hesitate to share with you guys.

Love,
Azura.

No comments:

Post a Comment