Can't wait to meet u

Lilypie Pregnancy tickers

Friday, March 28, 2014

---Kopi 434---


Salam,

Rasa dah lama tak update blog ni. Lately ni bz sket dan macam takde idea plak nak share citer pasal apa dengan uols. Tapi kehadiran Kopi 434, telah membuatkan aku nak share dengan korang pasal kopi ni. I'm not a coffee lover, tapi hasben aku is a coffee lover. Antara peberet die adalah Kopi 434 ni. 

Nak jadikan citer, ada sorang officer baru kat tempat aku ni kawen dengan orang Muar. Tetiba aku teringat yang stok kopi ni kat umah dah abis. Maka dengan rasa konpidennya aku tanya die boleh tak tolong belikan kopi ni kalo balik Muar. Die pon kata mak mentua die nak datang sini dan kalo nak die boleh tolong pesankan. Of course, aku teruja! Tak sabar nak bau kopi ni. 

Akhirnya pesanan diterima dan tak teragak-agak hasben aku terus pesan 2 balang. Maklum la kat sini susah nak dapat. Kebetulan, parents aku pon ada kat umah aku, sekali jatuh centa jugak dengan kopi ni. Yang bestnya aku lupa nak pesan untuk kakak aku yang dah terpengaruh dengan hasben aku tuk minum kopi ni. Hehehehe...Sorry la sis!...I terforgot la...Next time la ek!

Seriously, kopi ni bagi aku yang bukan coffee lover pon rasa sedap. Bau die sangat-sangat harum dan boleh membuatkan rasa nak minum jer kopi ni. Trust me, korang takkan nyesal punya! So, kesimpulannya famili aku semua dah jatuh cinta dengan kopi ni. 

Sorry la kawan, jawabnya pasni berbalang-balang la aku pesan kat ko. Bulan depan balik Muar lagi kan??Heheehhe....

Love,
Azura

No comments:

Post a Comment